Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
Model elektronického obchodu firmy
Ševčíková, Barbora ; Dvořák,, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce charakterizuje a analyzuje firmu Nexx, spol.s. r. o. Obsahuje návrh řešení problémů, vyplívajících z analýzy, vedoucí ke zlepšení budoucího postavení firmy Nexx na trhu s HW. Realizace návrhu e-shopu povede ke zkvalitnění nabízených služeb a samotného e-shopu
Návrh elektronického obchodu
Morávek, David ; Valenta, Jiří (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením elektronického obchodu firmy. Na základě poznatků a informací získaných v teoretické části obsahuje návrh nejlepší možné varianty elektronického obchodu, který povede ke stabilnímu a pevnému postavení na tomto druhu trhu a ke zvýšení zisku a povědomí firmy u potencionálních zákazníků.
Míra využití gamifikace v elektronických obchodech v ČR
Mück, Martin ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Šebesta, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá pojmem gamifikace a jejího využití. Cílem je zjištění míry jejího využití v elektronických obchodech v České republice. Na začátku této práce je objasněn samotný pojem gamifikace, aby mohl čtenář pochopit další kapitoly. Následně jsou vytyčeny klíčové historické milníky a naznačeny možné budoucí trendy a vývoj. V další části práce jsou charakterizovány jednotlivé projevy gamifikace, na příkladech je ukázáno jejich reálné nasazení a také jsou charakterizovány typy uživatelů. V následující části je zhodnocena charakteristika jednotlivých projevů a jsou zde vytvořeny způsoby bodového ohodnocení elektronických obchodů. V závěrečné části jsou vyhodnoceny výsledky analýzy obchodů.
Planning, development and promotion of B2C online shop
Hajduček, Peter ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hlinka, Filip (oponent)
Cílem této bakalářské práce je poskytnout ucelený pohled na problematiku plánování, tvorby a propagace internetového obchodu. S rostoucím konkurenčním bojem mezi obchody má kvalita webové stránky a její propagace stále větší význam pro obchodní úspěch. Hlavním těžištěm je analýza klíčových slov, optimalizace pro vyhledávače a propagace na sociálních sítích. Tato bakalářská práce je rozdělena na několik hlavních kapitol. Na začátku je představení a stručný rozbor nejúspěšnějších internetových obchodů ve světě i v České republice. Postupně se věnuji analýze klíčových slov, tvorbě mapy webové stránky a přípravě obsahových textů. Následuje kapitola o použitelnosti a přístupnosti webových stránek a přehledu možností technického řešení internetového obchodu. Po spuštění webové stránky se zabývám Search engine marketingem, marketingem na sociálních sítích a dalšími možnostmi on-line marketingu. Závěrečná kapitola teoretické části je věnována vyhodnocování kampaní pomocí nástroje Google Analytics. Praktickou částí bakalářské práce je aplikace navrhovaných postupů pro vlastní internetový obchod se sportovní obuví - Footshop. Tento internetový obchod vznikal jako reálný projekt během psaní.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.